|
Forum przeniesione na www.Kompasklub.pl !!! ZAPRASZAMY !!!!Forum Klubu Caravaningowego Kompas Przyczepy,porady, technika,dowcipy, spotkania i inne.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Nie 20:30, 19 Lis 2006 Temat postu: Camper Fiat Ducato 2,5 D, 72 KM - jakie spalanie? |
|
|
Witam,
Niedługo nabędę super campera - Fiat Ducato 2,5 D, 72 KM, 1986r., przebieg 95 tyś. km na zabudowie DETHLEFFS.
Czy wie ktoś ile pali takie autko? (autostrada, teren zabudowany, góry itd.).
Z góry bardzo dziekuje za odpowiedz.
Serdecznie pozdrawiam
Seba272
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Nie 20:51, 19 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Znajomy ma taki samochód w zabudowie z alkową i spala mu od 10 do 13 l/100km na Polskich drogach kawałek autostrady od poznania ok 110km/h i reszta ok 90km/h i średnie spalanie ok 11l/100km
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Nie 21:15, 19 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
A wiadomo ile pali na drogach zagranica?
Silniczek w ducato ktorego zakupie chodzi jak cukiereczek - wg mnie bedzie palil max 10 l/100 km
Jak dorwe go to przetestuje i dowiem sie ile dokladnie
Dziekuje za odpowiedz.
Pozdrawiam
Seba272
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Nie 21:29, 19 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
I prosilibyśmy o zdjęcia!!!!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 16:38, 20 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Zdjecia przysle jak troche go wyczyszcze - troche zabrudzony (naturalnie) i troche zmodernizuje wg moich upodoban
Jak zmieszcze sie w 10 l/100 bo bede super zadowolony
Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Sob 14:09, 16 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Jeżeli okaże się, że Twój kamper pali powyżej 10 to też będziesz zadowolony bo przecież nie kupiłeś bryki dlatego, aby mało paliła ale po to aby przeżyć w niej przygodę. A dobra przygoda warta jest każdej ceny. Moja bryka pali 5,5 ON. I co z tego jak to nie kamper?
Powodzenia. Przypomnij się jak wrócisz.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Śro 17:07, 20 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Miałem takiego campera jeszcze rok temu. Średnie zużycie to wedle mnie ok.12 l/100km. Miałem przygodę w Chorwacji na autostradzie do Splitu gdzie po zalaniu 5 litrów (z rezerwowego kanisterka) camper ponownie stanął już po kilku kilometrach( na szczęście pomogli mi rodacy ). W górskich warunkach przy tak niskiej mocy silnika zużycie drastycznie wzrasta-warto o tym pamiętać. planując trasę.
pozdrówka z mazur-Jarek
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 12:29, 08 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
WITAM MAM TAKIEGO CAMPERA TZN.PEUGEOT NA ZABUDOWIE CONCORDE DŁ.6,5 M Z ALKOWĄ I JESZCZE NIGDY NIE ZESZŁEM Z SPALANIEM PONIŻEJ 11 L/100KM SILNIK 2,5 DIESEL 75 KM PRZY PRĘDKOŚCI DO 95KM/H (WIĘCEJ ZRESZTĄ CIĘŻKO OSIĄGNĄĆ)CZUJE GÓRKĘ ZANIM JĄ ZOBACZYSZ HAHA ALE TO AUTO TURYSTYCZNE A NIE WYŚCIGOWE
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
drug
Gość
|
Wysłany: Pon 11:13, 08 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Taaa, tutaj o spalaniu chyba nic nie będe pisał...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gucio
Administrator
Dołączył: 09 Gru 2005
Posty: 3413
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 16:20, 08 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Właśnie drug..... Jak odjeżdżałeś z placu, to zauważyłem plakietkę HEMI i doznałem orgazmu
Jaki masz wynik picia hemi na 100km w LPG ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
drug
Gość
|
Wysłany: Pon 18:52, 08 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Jak jechałem do Wrocka z kumplem i musieliśmy na gwałt 460 km zrobić w 5 godzin to spalanie wyszło 38l/100km , ale innym razem przez Warszawę w korkach jechałem bardzo spokojnie i wyszło 13l/100km, więc rozbieżności mogą być spore. Do komfortowej jazdy bez mulenia i bez katowania potrzebne jest 22l LPG / 100km w proporcjach 3/2 miasto i trasa. Jak jechaliśmy do domu z przyczepą to mój bez przyczepy spalił 15l LPG. Także koszty LPG w Ramie 5.7 Hemi są akceptowalne.
W prosty sposób można udowodnić, że Ram jest dużo oszczędniejszy od Tico. Ram potrzebuje 0.5l żeby napoić każde 10KM , a TICO potrzebuje 1.5l dla każdych 10 koników
Ostatnio zmieniony przez drug dnia Pon 18:56, 08 Lis 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gucio
Administrator
Dołączył: 09 Gru 2005
Posty: 3413
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 18:58, 08 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Mój PTS 3.8 V6 ma tak:
Miasto - 17-18 /100km
Trasa - 10-11 / 100km
Trasa z przyczepą czyli bez OD tylko samo D - 22 / 100km
Mowa oczywiście o LPG
I niech ktoś zarzuci amerykańcom, że dużo palą !!
Ciekawe ile by spalił europejczyk z takim silnikiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
drug
Gość
|
Wysłany: Pon 19:28, 08 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
No wiesz, 20l LPG brzmi mocno, ale z przyczepą to będzie też 20l. Amerykanie mają specyficzne podejście do aut użytkowych. One mają z ładunkiem i przyczepą jechać tak samo komfortowo i dynamicznie jak bez. U nas jest trochę inaczej. Sprinter, Ducato czy inne dostawczaki palą mało na pusto i są dynamiczne (dość dynamiczne), ale załaduj mu tonę na pakę i podczep przyczepę to spalanie będzie 25l dizla / 100 i pod górę stopniowo musisz redukować ... w doopie z taką jazdą. Mogę dodać tylko, że my z arturem mamy Light Trucki, czyli z fullsize'ów najmniejsze. Naprawde komfortowo z przyczepą jeździ się Ramem 2500 lub 3500 z silnikiem 5.9 CTD, 6.7 CTD lub 8.0 V10 Magnum. Te auta mają blisko 800Nm momentu, a krzywa momentu jest płaska przez co ma równy uciąg na całej szerokości obrotów. Hemi przy nich wypada blado jako holownik, ale za to jest dynamiczniejszy na pusto. 7.5 sek do setki przy 2,5 tonowym aucie to niezły wynik, chociaż mój kumpel Mudder z pickupklubu pokazał mi, że Forda F 250 z silnikiem dizla można podkręcić tak, że Hemi się chowa.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Misiek69
Gość
|
Wysłany: Pon 19:38, 08 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Nooo mieliśmy przyjemność, doznanie bezcenne
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|