|
Forum przeniesione na www.Kompasklub.pl !!! ZAPRASZAMY !!!!Forum Klubu Caravaningowego Kompas Przyczepy,porady, technika,dowcipy, spotkania i inne.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Sob 12:03, 09 Wrz 2006 Temat postu: adaptacja furgona |
|
|
Zastnawiam sie dlaczego coraz bardziej popularne sa zabudowy furgonow na pojazdy campingowe?
Zwazywszy na cene pojazdow possl, bavaria-camp, adria twin knaus box star nie sa one specjalnie tansze od "rasowych" camperow.
Jaki jest koszt adaptacji furgona? ( sredni standart wysposazenia )
Z gory dziekuje za wyczerpujace wyjasnienia
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Sob 13:34, 09 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Zależy czy robisz sam, czy ktoś robi na Twoje zlecenie.
Jeśli pominiemy koszt samego furgona - i będziemy sami dłubać, to 4 tyś. zł powinny wystarczyć. Można ciąć koszta kupująć np. rozbitą przyczepe kempingową. Zabieramy wtedy z niej kuchenkę, lodówkę, brodzik, trume, okna, materace na łózko. No meble po drobnych przeróbkach też pewnie się nadadzą. Reszta która będzie nam potrzebna to raczej materiały które powinniśmy dostać w każdym sklepie budowlanym.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Sob 14:09, 09 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
jakie sa + i - furgonow?
dyskrecja? ( sasiedzi nie widza kiedy jade na urlop? )
czym tak naprawde sie roznia ( oprocz tego, ze ten pierwszy jest caly z blachy , a ten drugi tylko czesciowo )
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Sob 22:07, 09 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Zabudowy samochodów dostawczych (tzw. blaszanek) są popularne od bardzo wielu lat. Szeroko znane są zabudowane na VW bulikach czy ogórkach. Słynne sa niemieckie Westfalie. Zabudowa przez majsterkowiczów też jest popularna na całym świecie.
Plusy kampera w karoserii auta dostawczego:
- niższa cena
- mniejsze rozmiary , szczególnie szerokość i wysokość
- stabilniejszy na drodze (bo niższy)
- łatwiejszy do naprawy w przypadku kolizji
- mniejszy opór powietrza a tym samym lepsze osiągi
Minusy
- ciasny w środku a tym samym ograniczona funkcjonalność.
Już prawie zabierałem się do przebudowy na kampera. Miałem wiele przemyśleń i pomysłów ale po wnikliwej analizie kupuję gotowego z zabudową typu alkowa.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gucio
Administrator
Dołączył: 09 Gru 2005
Posty: 3413
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 15:09, 10 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Gregor napisał: | ( oprocz tego, ze ten pierwszy jest caly z blachy , a ten drugi tylko czesciowo ) |
Co masz na myśli pisząc te slowa ?
Oba są z blachy, tylko "blaszak" jest cały ze stalowej i "łatwo" rdzewieje . a drugi jest kabina(szoferka) ze stalowej, a buda z aluminiowej
.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|